субота, 28 серпня 2021 р.

І ось пройшов цілий рік...

Пройшов цілий рік. а я за цей час нічого не написала... Ну, що ж, ось вам деякі цікаві моменти мого життя за цей рік:

 1. я знайшла дуууже цікавий блог майстра по шиттю чарівної мадам Джен Томпсон 





2. У мене з'явилися  нові орхідеї (всі фото просто неможливо викласти, ну, хоч щось!)



















3. Я випустила у вільне життя своїх дев'ятикласників:
щасливої життєвої доріжки, любі мої діти! я вас люблю і вже за вами скучаю (у нашій школі залишились 9 учнів з 26, ну хочь вони...)
4. я пошила собі юбку-штани (навіть 2 штуки)і на додаток кофту. Ось:
 







фото ще будуть!


5. Наші діти переїхали жити ближче до гір і до столиці Київу, онук іде у перший клас!:




кажуть, там чудове повітря, солодка вода і багато вологи у повітрі (до нас їх дощі не доходять...)
6. Ми провели багато годин у піших походах і бачили дуже багато цікавого, наприклад, навесні близько від нас проходила сім'я кабанчиків з малятами; до нашого намету приходила лисичка, її нора була поблизу; а про пташок, зайців і козуль взагалі мовчу.









 Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар