субота, 8 січня 2022 р.

Фотографії з моєї невеличкої орхоколекції

💕 Зараз у моєї колекції 72 сорти фаленопсисів і 52 вида (сорта) інших орхідей, серед яких 12 сортів толумній, декілька дендробіумів, 5 цимбідіумів, є психопсіси, 2 види пафів, також є 

хижаки - 2 види сараценій, жирянка і непентес. Рослини мені приносять таку насолоду! Спілкування з ними заставляють про все забувати. На жаль, є основна робота, яка потребує багато зусиль, нервів та часу, але я можу відпочити серед своїх мовчазних друзів. Не забудьте, що у мене ще є чотирілапі друзі 💖, які дають забути всі негаразди і погані речі. І я всіх їх люблю за це! Мою любов розділяє єдиний мій друг, товариш і супутник по життю - мій Чоловік, йому за це я дуже вдячна! Люблю тебе, котику! 😻

А зараз насолоджуйтесь фотографіями моїх улюбленців!




































Немає коментарів:

Дописати коментар